top of page

Тендер

Тендер

23.04.25

Закупівля послуг з організації 3-денної офлайн навчальної програми для HR-фахівців

ТЕНДЕР


Закупівля послуг з організації 3-денної офлайн навчальної програми для HR-фахівців (вкл. оренду приміщення, харчування, проживання, транспортування тощо) для проведення п’яти раундів програми в Україні.

Organization of the 3-day offline training program for HR specialists (including premises, catering, accommodation, transportation, etc.) for five rounds of the program in Ukraine.


ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ


Громадська організація «Центр професійної освіти та особистісного розвитку «Ментор» (далі – ГО «Центр «Ментор») оголошує конкурсний відбір для закупівлі послуг з організації 3-денної офлайн навчальної програми для HR-фахівців (вкл. оренду приміщення, харчування, проживання, транспортування тощо) для проведення п’яти раундів програми в Україні для проєкту «Посилення HR для кращої зайнятості: вдосконалення кадрових практик для інклюзивного працевлаштування кваліфікованої робочої сили», який впроваджується за фінансової підримки Європейського Союзу, Німеччини, Польщі та Естонії в межах Мультидонорської ініціативи Skills4Recovery, яка реалізується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH та Solidarity Fund PL (SFPL).

Завданням навчально-інноваційного курсу є сприяння збільшенню можливості працевлаштування жінок, молоді, колишніх учасників бойових дій, внутрішньо переміщених осіб (ВПО), осіб віком 50+, компаній сфери будівництва, сільського господарства, транспорту / логістики та послуг.


Цільова аудиторія учасників: керівники та фахівці з управління персоналом (HR) компаній.


Кількість учасників заходів: бл. 100 представників HR-відділів малих та середніх компаній в Україні. Разом бл. 137 учасників вкл. з регіональними радниками, тренерами та командою проєкту), які будуть розподілені на 5 умовно пропорційних груп.


Кількість 3-денних курсів: 5 курсів по 3 дні кожен (15 робочих днів).


Географія проведення: підконтрольна територія України, 5 обласних міст (перелік надається організатором переможцю тендера за 20 календарних днів до початку проведення першого раунду).

Замовник має право до проведення курсів змінити дату, місце та час їх проведення. Але не менше ніж за 14 календарних днів до моменту проведення заходу.


Обсяг завдання та опис послуги:Організація та забезпечення комплексної логістики для проведення п’яти раундів триденної офлайн-програми навчання HR-фахівців, яка включає наступні компоненти:

  1. Оренда конференц-залу

    • Тривалість: 3 повних дні на кожен раунд.

    • Умови: зал має бути оснащений мультимедійним обладнанням (проєктор, екран, фліпчарт, маркери), стабільним інтернет-з'єднанням, кондиціонуванням, зонами для групової роботи учасників.

    • Кількість учасників на раунд: орієнтовно 27 осіб.

  2. Кейтеринг

    • Бізнес-ланч для всіх учасників та тренерів (3 дні).

    • Дві кави-перерви на день для усіх учасників та тренерів (3 дні).

    • Вечеря для усіх учасників та тренерів (3 дні).

    • Наявність вегетаріанських/дієтичних опцій за потреби (інформація надається Замовником).

  3. Проживання учасників

    • Тривалість: 3 доби на особу.

    • Розміщення: у готелі не нижче 3* або відповідного рівня, в одномісних номерах з усіма зручностями.

    • Наявність сховища на випадок повітряної тривоги.

    • Харчування: сніданки включені.

  4. Транспортні витрати учасників

    • Компенсація витрат на проїзд (автобус, поїзд — 2 клас/купе, без авіа, без таксі) шляхом повернення коштів за пред’явленими квитками до міста проведення навчання. Може бути повернено кошти за бензин (за наявності чека), але не більше вартості квитка потягом класу купе. Вартість стоянки автомобілів не може бути повернена.


Кількість раундів:5 окремих раундів (з однаковими умовами), по бл. 27 учасників кожен.


Очікуваний період проведення:

1. Курс Червень 2025

2. Курс Червень 2025

3. Курс Червень 2025

4. Курс Червень 2025

5. Курс Вересень 2025


Місце проведення (попередньо):Львів або Івано-Франківськ, Вінниця, Київ (3 заходи).


Вимоги до постачальника:

  • Досвід в організації подібних навчальних заходів.

  • Готовність працювати з безготівковим розрахунком.

  • Реєстрація в Україні, відсутність в реєстрі санкцій/недобросовісних постачальників.


Склад цінової пропозиції учасника:

  • Заповнена форма цінової пропозиції відповідно до технічного завдання з переліком обов’язків;

  • Опис в довільній формі із зазначенням аналогічного досвіду;

  • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

  • Лист у довільній формі щодо відсутності Учасника у списках санкцій ООН та/або ЄС та/або у санкційному переліку РНБОУ;

  • Копія документу про реєстрацію платника податків;

  • Просимо запропонувати загальну вартість організації та забезпечення проведення навчально-інноваційного курсу.

Додатково може додаватись інформація про клієнтів (замовників) послуг або їх відгуки. 


Умови закупівлі:

  • Розгляд та оцінювання цінових пропозицій здійснюється тендерним комітетом Замовника.

  • Замовник залишає за собою право відхилити будь-яку пропозицію без пояснення причин.

  • До оцінювання, згідно з критеріями, будуть допущені цінові пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам. Невідповідність хоча б одній з вимог цінової пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої цінової пропозиції.


Укладення договору: 

  • З переможцем процедури закупівлі укладається договір на надання послуг.

  • Умови договору визначаються відповідно до вимог законодавства та домовленостей сторін.


**Примітка: ГО залишає за собою право призначити співбесіду та провести телефонну співбесіду для визначення рівня компетентності кандидата. ГО «Центр «Ментор» залишає за собою право на уточнення завдань в процесі переговорів з переможцем конкурсу.


Форму цінової пропозиції та інші документи необхідно надсилати на електронну адресу: nataliya.starodub@mentorcenter.com.ua до 23.59 в термін до 6 травня 2025 року із зазначенням у темі листа «На конкурс щодо організації 3-денної офлайн навчальної програми для HR-фахівців».


Додаткову інформацію можна отримати у представника Замовника Стародуб Наталії, тел. +380 67 671 40 61, пошта nataliya.starodub@mentorcenter.com.ua або Юрія Булика, тел. +380 50 431 88 87, пошта: mentorlviv@gmail.com


Детальніша інформація у вкладенні.






bottom of page